lauantai 25. tammikuuta 2014

Liput salkoon, se on mun nimipäivä!

Tänään olin opiskelijuuden ytimessä: töissä, ja tarkennuksena vielä vuokratöissä. Järjestely sopii mulle hienosti, koska oman alan töiden järjestäminen ei tähän elämään ole mahdollista, koska en tiedä missä niitä tekisin saati millä ajalla. Perjantait ja lauantait, yöt mukaan lukien, on mulle parasta aikaa yrittää tienata vähän tasokkaampaa vapaa-aikaa.

Niin joo, nyt on lauantai ja oon kotona itekseni katsomassa telkkaa, enkä juhlimassa tätä merkkipäivää. Huomenna on eka ihan kokonainen vapaapäivä pariin viikkoon, ja aion käyttää sen ei-mihinkään. Jos näette mut tekemässä jotain, missä vain, saa tulla estämään. Minimitavoitteena ehkä kuitenkin poistua kotoa edes kerran, mutten piiskaa itseäni jos sekään ei onnistu. Maanantaina oon taas uusi ihminen, tai ainakin levännyt.

Nyt ei enää ajatus kulje, vanhaa väsyttää. Ens kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti