tiistai 11. maaliskuuta 2014

Haastava alkuvuos

Morjensta!

Mun nimi on Lauri Sinisalo ja mä oon meen hallituksen liikuntavastaava. Tää on mun elämän eka blogi ja aattelin kirjottaa sen tällee poriks.(Pori mainittu!) Opiskelen ny täl hetkel sähkövoimatekniikkaa kolmat vuot, viel ois puoltoist jäljel. Viime vuos meni KAJ-tutorvastaavana JIOs, sitä edellinen iha perus tutorina. JAMKO hommii pääs viime vuon tutustuu tarkemmi ton JAMKO akatemian kautta. Sielt varmaanki lähti sellane kipinä, et vois pyrkii hallitukseen täks vuodeks. Ja kute näkyy, pääsin. 

Tää mun JAMKO vuoden alku on kyl ollu aika haastava. On menny auto lunarii, lisäks piti pyöräl könytä, ni ny o sit olkapääki rikki. Snowdayssa ei oo lunta ja tuo Jyväsjärve jää o sellases kunnos, ettei sin paran men. Mut kuitenki me se Snowday pidetää, siin Mattilanieme nurmel. Voi ol vähä kuraset turnaukset, mut onneks pesukone o keksitty. Muutenki on paljo uutta tullu täs vuode alus: Ollaa oltu SAMOKi touhuis, Lähtölaukauksel, sit olin Konkurssin risteilyl ja viime viikol oli OLL:n sektoritapaamine Hesas, niinku maalaiset sanoo. Mut kyl näist selvitää, alkaa näkyy sitä kuuluisaa valoo siäl tunneli pääs! ;) 

Jos tuottaa ongelmii lukee tätä tekstii, tulkaa käymää toimistolla, tulkkaan tän kyllä, jos vaan oon paikalla. ;) Ja kaikki nauttimaa raikkaasta kevät ilmast torstain Mattilanniemee Snowdayhin! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti