perjantai 11. tammikuuta 2013

Oho, perjantai?!

Kuten otsikkokin jo sanoo: oho nyt on jo perjantai!

En usko että olen ainut, joka ei ole vielä oikein ehtinyt orientoitua vuoteen 2013. Miten se kirjotetaan päiväyksiin, miten se vaikuttaa opiskeluun (=se jatkui taas) ja elämään ylipäätänsä. Se näkyy minulla niin, että omalla blogi vuorollani tällä viikolla muistin kirjoittaa vasta tänään, perjantaina.

Olen jatkanut harjoittelua lastensuojelun työtehtävissä ja uusi vuosi on vaikuttanut niin, että olen todennut että tässähän minulla onkin oikeesti tuleva ammatti ja että tänä vuonna 2013 pitäisi oikeesti valmistua. Mihin katosivat opiskeluvuodet? Sitä voin miettiä, kun istun opinnäyteseminaareissa muutaman viikon päästä (ilmoittautmisaikaa niille ja muille opintojaksoille sunnuntaihin asti, jos et ole vielä muistanut!)

Noh, näitä asioita miettiessä voinkin ottaa uunista hyvin rapeaksi paistuneen pizzan ulos, nauttia hyvästä leffasta (To Rome With Love, suosittelen!) ja orientoitua ensiviikon haasteisiin.

Mahtavaa viikonloppua kaikille! :)

t. Edarin VPJ (sanahirviö..) Oona!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti